چقدر این شعر که نمی دونم شاعرش کیه زیباست!

آهای مهتاب کوچه ،

     با توام!

     چقدر تنهایی؟!

           و چقدر بزرگ...!

     دلم گرفته ،

     به اندازه ی تنهایی ات

     به قدر فاصله ام از تو

     و تو...

     چقدر دوری،

           از من و کوچه ام!

     در انتهای دیگر آسمان

     نشسته ای و

     به شب می نگری!

     کاش دستهایم

     آنقدر بلند بودند

     که به دستهای مهربانت می رسید...

     کاش،

           فاصله مان

           به اندازه یک خط فاصله بود...

    

     کاش فقط من بودم و تو

           من بودم و چشمهای درخشانت...

 



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت0:05---21 شهريور 1392
خودت از احساس تهی شدی...اما من با خوندن این شعر لبریز احساس شدم...ممنون...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | 23:51 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.